2 lata temu

Karta lokalu - co to takiego i dlaczego jest tak istotna?

Nieruchomości na papierze - dowiedz się, jak dobrze przygotować projekt karty lokalu i jakie parametry powinna zawierać. Przekonaj się jak ważnym elementem podczas zakupu mieszkania jest dobrze wykonany obrys nieruchomości.

Karta lokalu - co to takiego i dlaczego jest tak istotna?

Ogromny nakład ze strony inwestorów, duży wybór nowych budynków i osiedli to standard dzisiejszych czasów. Jesteśmy tak naprawdę w miejscu, w którym deweloperzy nie potrzebują dużych nakładów finansowych na promocję swojej nowej inwestycji. Pomocne w takiej sytuacji stają się dedykowane, interaktywne strony inwestycji, które są w stanie pokazać nam wnętrze budynku, jego najbliższe otoczenie oraz pobliską infrastrukturę.

Czym jest karta lokalu?

Karta lokalu jest to przedstawienie rzutu całego mieszkania wzbogacony bardzo często w przykładową aranżację oraz podanie szczegółowo wymiarów poszczególnych pomieszczeń. Jest jednym z wielu narzędzi przydatnych do zapoznania nas bliżej z interesującym nas lokalem. Karta lokalu jest swojego rodzaju mapą ułatwiającą proces zapoznawczy. Jest ona ostatnim szczeblem filtrowania potrzeb przez klienta. Aby się do niej dostać trzeba wcześniej - w wyszukiwarce podać dane składowe, które wymagają indywidualnego podejścia w doborze odpowiedniego lokalu. Każda wyszukiwarka w ofercie dewelopera daje klientowi możliwość wyboru typu, sekcji budynku, liczby pięter, metrażu, obrazku podglądowego na rzucie ściany budynku a ostatecznie karty lokalu. Można wysnuć stwierdzenie, że karta lokalu jest najniższym poziomem w wynikach wyszukiwania i filtrowania mieszkań. Bez wątpienia jest to miejsce, do którego dążą klienci nie tylko chcący zorientować się jak wyglądają przykładowe lokale, lecz także osoby zdecydowane na kupno mieszkania.

Jak powinna wyglądać dobrze skonstruowana karta lokalu?

Upubliczniając kartę lokalu na stronie inwestycji należy pamiętać o tym, aby była ona bardzo przejrzysta i czytelna. Wszystkie dane, które powinny zostać zawarte w karcie lokalu to

  • wejście do budynku,
  • metraż mieszkania oraz wymiary poszczególnych pomieszczeń,
  • logotyp inwestora i logotyp inwestycji,
  • oznaczenie lokalu i ścian działowych,
  • miejsce lokalu w bryle budynku
  • rzut piętra z góry dający obraz na układ pomieszczeń

Informacje te powinny być poukładane w sposób łatwy w odbiorze. Przy tym punkcie należy nadmienić skalowanie pliku PDF karty lokalu, która nie zawsze dopasowana jest do telefonów czy tabletów. Ważną kwestią jest również przygotowanie karty lokalu w wersji mobilnej, dostępnej na każdym urządzeniu, gdyż większość ludzi chce w szybkim tempie, głównie na telefonie sprawdzić dostępność lokali u danego dewelopera. Warto pamiętać także, aby karta lokalu została wyposażona w klauzulę informacyjną „przykładowe zastosowanie mebli czy też orientacyjny pomiar pomieszczeń”.

Jak wygląda dobrze przygotowany projekt karty lokalu?

Dobre przygotowanie projektu karty lokalu rozpoczyna się w relacji deweloper - biuro projektowe, które po wcześniejszych ustaleniach wykonuje pełnowymiarowy projekt budowlany lokalu. Dalszy proces tworzenia karty lokalu przebiega w naszym biurze. W tym miejscu nadajemy finalny wygląd karty dodając do niej grafiki, legendę oraz wszystkie informacje powiązane z aspektami wizualnymi. Poniżej przedstawiamy poprawnie wykonany projekt karty lokalu jednego z deweloperów.

Karta lokalu po co jest potrzebna

Właściwe oznaczanie kart lokali jest kluczem do sukcesu zarówno dla dobrego dewelopera, jak i klienta, który w szybkim tempie jest w stanie zorientować się jak wyglądają parametry wybranego przez niego mieszkania. Bez wątpienia pisząc do biura sprzedaży klient posiada już bardzo szerokie spektrum podstawowych informacji na temat oglądanego mieszkania. Dlatego właśnie karta lokalu nie jest jedynie obrazkiem, który warto mieć na stronie inwestycji. W rzeczywistości jest to jeden z elementów, który ułatwia sprzedaż deweloperowi i zakup klientowi. Nasza agencja może przygotować szablon kart lokali dla całego układu i projektu wizualnego. Wykonujemy karty lokali w oparciu o identyfikację wizualną przygotowaną dla inwestycji i dbamy o zachowanie spójności we wszystkich materiałach wykorzystywanych przez dewelopera.

Zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia indywidualnych szczegółów projektu karty lokalihttps://reklamadlabiznesu.pl/pl#kontakt.

RDB News

Wszystkie

Marketing dla branży hotelarskiej
Branża hotelarska po okresie pandemii Covid-19 złapała drugi oddech. Marketing w tym sektorze stał się jeszcze bardziej niezbędnym procesem.

Kontakt

Porozmawiajmy!

Marketing Outsourcing

Stworzymy dla Ciebie dział marketingu i co miesiąc będziemy raportować o wynikach! Poprowadzimy media społecznościowe, płatne kampanie, polepszymy pozycjonowanie w Googlach, czy stronę www. Zapytaj co, jeszcze możemy dla Ciebie zrobić!

Branding

Tworzymy spójny wizerunek marki, która na tle konkurencji zapada w pamięć. Stwórz skuteczną strategię dla własnej marki i przybliż do siebie konsumentów.

Social Media

Kanały komunikacji są niezbędne w każdej firmie. Platformy społecznościowe wykorzystują elementy video, grafiki oraz copywriting. Przygotujemy strategię dla Twojej marki, która będzie kluczem do sukcesu i sprawi, że jej obecność w social media będzie spójna, regularna i sensowna.

Pozycjonowanie stron

Optymalizacja stron internetowych, która przyniesie zysk w postaci większej liczby wyświetleń, wejść, zapytań i konwersji na kluczowe frazy dla Twojego biznesu.

Video&Photo

Chcesz zbudować solidny content photo&video? Masz pomysł, ale brakuje Tobie osób do jego realizacji? Napisz do nas!

Konsultacje

Poszukujesz indywidualnej oferty? Zapraszamy do zapisów na konsultację, gdzie nasi specjaliści znajdą odpowiednie rozwiązanie dla Twojej działalności!

Praca

Wiesz co to marketing outsourcing i szukasz zgranego zespołu pełnego pomysłów i pasji?
Wysyłając formularz zgłoszeniowy potwierdzasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez ReklamaDlaBiznesu.pl Sp. z o.o. w Kobiernicach oraz przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej na podany adres e-mail.